Julkaistu 15.12.2010
Selvitystyön tarkoituksena oli kartoittaa Härmän Palvelukeskuksen nykytoiminta ja mahdollisuudet kehittyä uudenlaiseksi hoiva‐ ja hyvinvointialan innovaatio‐, osaamis‐ ja liiketoimintaympäristöksi, joka voisi palvella yksityisen ja julkisen sektorin eri asiakaskuntia sekä paikallisesti että laajemminkin. Selvityksen tilaaja on Seinäjoen Teknologiakeskus Oy ja sen vastuullinen toimittaja on LifeIT Oyj. Service Park Provider Oy:n Virpi Pyykkö ja Petri Sipilä osallistuivat selvityksen tekemiseen.
Selvitysraportti päätyi 6 erillisen kehitysmahdollisuuteen: brändin vahvistaminen, kuntoutuspalvelujen kehittäminen, toimistohotelli hoiva-alan yrittäjille, videoneuvottelutilan käyttöönotto, seniorikeskuksen toiminnan kehittäminen ja ikäihmisten kotihoitopalvelujen kehittäminen.